En påfrestande vecka

Life in Santa Monica / Permalink / 1
Detta har varit bland de mest påfrestande veckorna jag varit med om. ALLT har varit emot mig. Jag har inte ens hunnit eller orkat skriva om hälften och än är det inte över. Jag längtar tills jag kan släppa kontrollen om allt och bara få vara, bara få ha den här semestern som det var tänkt att jag skulle få ha innan skolan börjar.
 
Imorgon inleder vi antagligen med att släpa bort våran "bonfire" av kartonger och plast från alla möbler, sedan vill jag verkligen åka till stranden som jag inte sett på många dagar, eller bara ligga vid poolen. Bara slappna av lite. Men vet inte om jag kan för jag har halva hushållet på mig som tjatar om att jag ska räkna ihop allt dom är skyldiga mig och jag förstår att dom vill veta men jag om jag hade haft tid så hade jag gjort det, det behövs inget tjat - det behövs tid och energi.
 
Som man till exempel kan hämta i en underbar butik på Main Street som vi svängde förbi idag när vi cyklade hem cyklar från Santa Monica till nya lägenheten: 
 
#1 - - din mormor:

Hej Sätt Digner tänd ett ljus o koppla av efter allt slit!Du är så himla effektiv och handlingskraftig. BEUNDRAR DIG!!
KrMKramar från mig.

Svar: Tack mormor!! Kram!!! ♡♡
amanda

Till top