Önskedröm

Life in Santa Monica / Permalink / 1
Inatt drömde jag länge om att jag var hemma i Sverige och min familj hade fixat ett överraskningsparty till mig en kväll, för att min gamla värdfamilj från Connecticut kom och skulle överraska mig. ÅH vad underbart det var att träffa alla barnen igen och familjen och dom hade även med sig massa vänner till dom som jag träffat och jag var så lycklig att jag grät högt! Så vaknade jag till och märke hur jag låg och andades snabbt och djupt som om att jag grät på riktigt.
 
Det var iallafall en riktigt bra start på denna dag att få "träffa" min käraste barn. Nu hoppas jag bara att dagen flyter på med IKEA och att vi faktiskt får leverans ikväll. Ska cykla till Daniela & hennes mamma nu och det tar väl sen ca 40-50 min därifrån till IKEA. Vi får unna oss en god billig svensk lunch för besväret. Tur också att vi flyttar idag för nu börjar det svämma över med kryp här hahah..
Ha en bra dag alla!
 
PS! Haha det är 1 människa som gillar varje inlägg jag gör (via Gilla-knappen längts ner i inlägget). Jag bli så glad när jag ser att inlägget är gillat men jag undrar vem den snälle är? Är det du pappa...???
 
 

#1 - - Anonym:

Avslöjad! 😊
/P

Svar: Haha papi då...
amanda

Till top